miércoles, 15 de septiembre de 2010

QUEDA POC PER A LA CURSA DE LA MERCÈ


Diumenge, a dos quarts de deu del matí, nova edició de la cursa de la Mercè. El recorregut es força pla i si algú vol fer marca és un bon moment, no de la temporada, evidentment. Sortida de l'Avinguda Rius i Taulet seguir tot recte per Gran Via, girar per Marina i anar a buscar Ausiàs Marc. Es passa per plaça Catalunya i s'arriba al Paral·lel (abaix i amunt, potser l'únic moment de "pujada" del recorregut) per acabar un altre cop al costat de plaça d'Espanya.
Si voleu tenir una mica més d'informació, del btvnotícies: http://www.btvnoticies.cat/2010/09/14/12-000-persones-participaran-aquest-diumenge-a-la-cursa-de-la-merce/

El web de la cursa és aquest http://www.bcn.cat/cursamerce/

Hi haurà molt gent, però està bé. No tinc cap espectativa de temps. Alguna cosa em ronda pel cap, però veurem com em trobo i aniré decidint sobre la marxa. Ja us explicaré què tal.

1 comentario:

  1. No m'hi trobaràs pas. Aquest diumenge començo la temporada de curses -a veure com i quan acaba- tot i encara arrossego la lesió del bessó. Jo optaré per la cursa, molt més minoritària, de Calldetenes, aprofitant una sortida amb la colla. Havia pensat fins i tot, fer també la dels Esbufecs de Mollerussa de la tarda del dissabte però dues de seguides en menys de 24 hores em sembla que no serà gaire lògic, atès el meu estat.
    Aniré pas a pas. Tot i així, que et vagi molt bé per la Mercè i que facis una bona marca.
    Records.
    Joan Carles

    ResponderEliminar