martes, 20 de diciembre de 2011

PRÈVIA SANT SILVESTRE MASNOU

32a Sant Silvestre del Masnou. Aquesta cursa de 5 quilòmetres va camí de convertir-se per a mi, amb només una participació, en una "clàssica". Per què? Doncs perquè fa gràcia el fet de competir un dia com el 26 de gener, Sant Esteve, tot i que jo no sempre tinc festa.

5km és un "plis". Un "plis" més ràpid per alguns i una mica menys per uns altres. L'any passat (cliqueu aquí  si voleu llegir la crònica) vaig fer uns "estratsofèrics" 18:08, que no corresponen al quilometratge real. Per tant, si m'apropés a aquest crono estaria molt més que content perquè estem parlant d'una mitjana per quilòmetre de 3:38.
Ja veurem perquè el meu objectiu està centrat en la cursa dels Nassos i en aquest intent de fer menys de 38 minuts. Serà una bona sessió d'entrenament de qualitat de cara a la cursa de la setmana següent.

4 comentarios:

  1. Raúl,
    5 km. és una distància que enganya una mica. Ni carn ni peix. Si un no està gaire en forma pot pensar que no són gaires per intentar mantenir un ritme ràpid però al final, potser no és ben bé així (també depèn, és clar, del perfil). I potser per a gent com tu -que esteu on-fire- se us farà massa curta.

    Jo fa dos anys vaig fer la de Berga, també de 5 km. i vaig fer uns menys "estratosfèrics" 20' i uns quants segons. I ja em va semblar una gran marca estant en forma. Imagina't tu!!

    Per cert, per què li diuen Sant Silvestre si es farà el dia de Sant Esteve? No entenc aquesta dèria d'alguns de batejar amb noms de sants curses el dia que no toca. Deu ser més comercial el de Sant Silvestre que no pas el de Sant Esteve.

    Per part meva, el dia 26 havia previst ser a Mollerussa (per la cursa de l'indiot) però em sembla que no ho tindré gaire bé des del punt de vista logístic (tot i ser-hi a prop). I si no cau, doncs a per la Sant Silvestre ("real") d'Avinyó (10 km. i de mitja muntanyeta).

    Records.

    ResponderEliminar
  2. Tens raó en tot perquè fer 5km a bon ritme no és poca cosa. Pots acabar més cansat que en una de 10 si no control·les el ritme. També és cert que acostumat a fer tirades llargues d'entrenament de 15 a 20km, 5 semblen un no res.
    I el tema de la "marca Sant Silvestre", jo crec que deuen pensar que ven més. Jo m'apuntaria igual si es digués Sant Esteve, Masnovina, o "Mataró 2" pel que fa als obsequis perquè també hi ha un bon lot de productes de neteja (i si no, mireu a la pàgina web).

    ResponderEliminar
  3. Estas carreras son para el disfrute , para correr en dias que si no haubiera carreras no se haria nada
    Disfrutala y FELIZ NAVIDAD!!!!!!


    Juanlu

    ResponderEliminar
  4. Gracias, Juanlu. Lo intentaremos y FELIZ NAVIDAD, también.

    ResponderEliminar