miércoles, 14 de julio de 2010

PRIMERA (O ÚLTIMA) CURSA DE LA TEMPORADA


És, o serà, la cursa de la Mercè http://www.bcn.cat/cursamerce/


L'encapçalament de l'entrada té una raó de ser. Resulta que aquest any faig les vacances a l'octubre i això voldrà dir que durant aquest mes el meu entrenament serà força minç, per no dir absolutament escàs. Per tant, el diumenge 19 de setembre serà la meva última cursa de la temporada. També podríem considerar la primera si faig un breu descans durant el mes de juliol. No ho tinc molt clar però el que sí està clar és que no faré esforços molt bèsties, perquè la calor que estem passant no convida, la veritat. Miraré alguna cursa per al mes d'agost, però tampoc no ho tinc clar. Depèn de diverses coses.


Doncs això, primer objectiu de la temporada en marxa. Els que us vulgueu apuntar, això ja està en marxa. La cursa de la Mercè tancarà inscripcions el 13 de setembre o quan s'arribi a 12.000 atletes. A mi no em passa com en l'anterior cursa, la de la Maquinista. Ja estic inscrit!!! Si us animeu, aquest any no és gratuïta, però és un caramel, ja que val 5€ que es destinen a una causa solidària i regalen una samarreta tècnica (gairebé només per la samarreta ja val la pena).


Us adjunto una foto de la prova de l'any passat. (Font: pàgina web cursa de la mercè)

2 comentarios:

  1. Hola Raúl, aquestes curses tan massificades no em van gaire, com potser has llegit ja més d'un cop al meu bloc. Potser et suggeriria per a finals de juliol la cursa de Bagà. Encara que no la tinc prevista enguany, potser la faré finalment. Ja hi vaig ser l'any passat, no és molt exigent quant al pendent (tot i que té una pujada d'1km que se les porta) i és de tan sols 8,5 m. A més, també és barata (l'any passat crec eren 6 euros). L'ambient és molt popular, diguem-ne que, amb carinyo, "de poble".

    Potser com a cloenda de temporada pot ser un bon final.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies!

    He investigat i em sembla que només són 3€ i és en dissabte o sigui que igual ho miro. Ara bé, a les 10 del matí farà una calorada...

    Ja et diré el què

    ResponderEliminar