jueves, 5 de mayo de 2011

CANET RACE (prèvia)

IDENTIFICADOR: 70712211406
CATEGORIA: 1105-CANET-XIP
PREU: 1200 (bé, vol dir 12€)

Aquestes són les dades oficials i això vol dir que ESTIC INSCRIT A CANET!!!
Fins ahir a la tarda-tarda no ho tenia gens clar. Les proves radiològiques no van dir res, tal com esperava, i haurem d'esperar a la ressonància magnètica (RM), que arribarà un dia o altre. Vist el panorama i tenint en compte que feia més de 15 dies que feia bondat (i que prenia els antiinflamatoris), vaig decidir provar-me.

Les sensacions van ser bones, sense ser excel·lents, ja que en algun moment vaig notar alguna petita molèstia. Molèstia, que no dolor, i això és molt important. Vaig pensar de fer només 25-30 minuts al ritme que sortís, però al final, tal com anava, vaig decidir fer 10 quilòmetres, per saber si era capaç d'aguantar sense dolor... Doncs, sí. 10km en 47'35", a un ritme de 4'46", tenint en compte que el primer i l'últim van ser a 5'15" aprox. els altres 8km em surten a 4'37". Molt satisfet. Per tant, diumenge, a Canet, no espero fer un gran temps, però sí tornar a sentir-me corredor...i a més veuré la gent de l'Ashi Running, el Juan Carlos també hi va (igual vaig amb ell, a veure si vol fer marca o no).
Al·licients suficients per diumenge al matí.


6 comentarios:

  1. Raúl, mentre tu estaràs a Canet jo seré a Tàrrega fent una de les mitges maratons més bones que, crec honestament, es fan a Catalunya.
    És important sentir-se bé després d'una lesió i no hi ha res millor que provar-se un mateix per confirmar-ho. De totes formes, pensa que si fossis un jugador de futbol a aquestes alçades ja t'haurien mirat i remirat pel dret i pel revés, i si convé una ressonància termo-nuclear i totes les proves que haguessin convingut.
    Espero que la cursa et surti bé i que sigui l'inici de la teva plena recuperació.
    Records.

    ResponderEliminar
  2. Bien Raúl. Ahora calma. En Canet ya te dije, ten cuidado que es rompepiernas. Animo y nos vemos el domingo!!

    ResponderEliminar
  3. Pere (Ashi Team), molt bé i content de que estiguis recuperat i llest per tonar-hi. Però si us plau components del equip Ashi, absteniu-vos de possar temps, parcials i mitges min/Km, que quan els veig m'agafa una depre de cavall. Els teus 4'37" lesionat, jo no els "pillo" ni de baixada ;)

    ResponderEliminar
  4. Les teves bones sensacions son una gran noticia, i espero que la cursa de Canet sigui la confirmació de la recuperació.
    Ens veiem Diumenge!!!.

    ResponderEliminar
  5. Gran noticia Raúl... però amb calma. Ens veiem i parlem el diumenge.

    ResponderEliminar
  6. Gràcies a tots! Crec que us faré mooolt de cas i no arriscaré gens ni mica. Si algú que corri diumenge em veu més motivat del compte, té el meu permís per fer-me la traveta o donar-me un cop de colze!!!

    En serio, vull disfrutar de l'ambient, de la gent, de l'equip, de córrer, del sol fet de passar-ho bé amb uns amics que tenen la mateixa passió que jo.

    ResponderEliminar