miércoles, 23 de mayo de 2012

Trail Sant Esteve de Palautordera

Són 27 quilòmetres, amb un desnivell de 1.400 metres, segons el perfil de la pàgina web d'aquest Trail de Sant Esteve. Fa un temps ni m'ho hagués plantejat, de fer aquest trail, però el cuc de la muntanya m'ha cridat l'atenció. No sé si en faré gaires més perquè en el de Sitges em va tocar patir i eren 4 quilòmetres menys. Per tant, tenint en compte la quantitat de curses que he sumat al llarg de la temporada, i sabent que vinc de fer la marató de Praga i un 10.000 fort en dues setmanes, potser no cal plantejar-se res més que no sigui el fet de gaudir de la cursa.

Sí, ja sé que després no podré anar "lent". No em surt, no m'ho permet la meva "religió". Amb el dorsal anem tots a totes. No es pot evitar. Sort que el perfil és de pujada fins a la meitat del recorregut per després baixar de forma més o menys continuada fins gairebé el final.
Aquest diumenge, doncs, cita amb la Muntanya, al Montseny. Pujarem al castell de Fluvià, lloc que recordo d'unes colònies quan era monitor escolar/d'esplai. Té bona pinta. Espero que el temps acompanyi perquè té pinta de fer molta calor.
Aquesta vegada vindran tres cracks de l'equip, el Ricardo, el Jose i el Roman, més el Jon, que també estava apuntat, i la Jacquie, un nova incorporació nord-americana que va nèixer a Boulder, Colorado, lloc on viuen mestres de la ultradistància com Anton Kupricka o Scott Jurek (si voleu la pàgina web oficial de Jurek o el blog de Kupricka)

2 comentarios:

  1. Collons Raúl, és que no pares!! Bé, no pareu els de l'Ashi...
    Pel tute que t'estàs pegant la marca del Prat no va estar gens malament!

    A veure com aguantes aquests 27 Km. Forces!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Serà l'última cursa abans d'uns dies de vacances, per tant, me la prenc com un dia per gaudir. Després, m'haig de replantejar objectius de cara a l'estiu...

      Eliminar