jueves, 2 de febrero de 2012

LA PRE FREDA MITJA DE GRANOLLERS

Tot indica que farà un fred molt i molt bèstia. Siberià. Sense pluja, però amb temperatures especialment baixes. I jo, amb mal de coll!!! En condicions normals, la meva intenció a la mitja de Granollers hagués estat la de tornar a baixar la marca personal, però avui per avui no ho veig clar. I no ho veig clar sobretot perquè no m'acabo de recuperar del mal de coll que m'ataca des de fa un parell de dies. Això ha fet variar una mica la preparació i la tirada llarga prevista per ahir es va quedar en una sessió de gimnàs i 30 minuts de cinta. Avui tenia la intenció de fer sèries, però no les faré. No em trobo bé i el temps no acompanya. Descansaré i, si divendres o dissabte em trobo millor, correré una mica per desentumir les cames.
La idea seria arribar fresc, però sobretot, sense mal al coll per poder oferir un bon rendiment. Però serà difícil. Mentrestant, no crec que avui faci això, tot i que potser podria, eh!


2 comentarios:

  1. Ui, ui, ui ... ja comencen les molèsties d'aquelles "tontes". Et deus fer gran! Jo també en tinc i no sé hores d'ara si el diumenge correré a Mont-rodón (Matadepera) perquè a banda del fred (i en una mica d'alçada) pot haver-hi trams amb neu i/o gel. Ja ho anirem veient.
    Que et recuperis.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, JC. Sí que potser em faig gran perquè (creuo els dits) no recordo l'última vegada que em vaig quedar al llit per una grip o malalt. Una mica refredat, sí, però grips, febre, etc. fa molts anys, tants, que no me'n recordo...
    Granollers fa por pel fred, però a Matadepera, si està a més metres i amb el fred que ha de fer igual la neu es manté...

    ResponderEliminar