viernes, 30 de marzo de 2012

Els 10 de La Llagosta...per què fer?

Ja va sent massa habitual que, després d'una marató, no tinc cap idea més bona que anar a fer 10 quilòmetres en cursa a algun lloc. L'any passat va ser a Caldetes, on vaig acompanyar el Juan Carlos. Aquesta vegada serà a La Llagosta. No hi vaig pensar gaire quan em vaig apuntar. La vaig córrer fa uns anys i em va agradar. A més, pensava que un amic vindria a fer-la i em feia gràcia veure'l. Al final no es va poder apuntar. Les 1.000 inscripcions es van esgotar en relativament poc temps i és que crec que la bossa de regals és força reeixida (jo la recordo "pesada"). "). A més, aquest any Els 10 de la Llagosta, una prova de 10 quilòmetres que es disputa a les 10 del matí, fa 10 anys i ve Martín Fiz!!! Bon dia per a veure un crack de l’atletisme espanyol.

Què vull fer?
Ni idea.
Aquesta setmana he fet el meu ja habitual "descans actiu" un parell de dies (piscina+jacuzzi i sauna), concretament dilluns i dimecres. Dimarts vaig sortir sense mirar pràcticament el crono i em van sortir 10km (en 51:44) i dijous amb el Juan Carlos, xino-xano, petant la xerrada, van sortir al final 16km, en 1h24. Com a tirada suau i llarga va anar bé, tot i que encara noto alguna petita molèstia. Res important. Crec que la recuperació va molt bé i diumenge serà un entrenament més.
Depèn de com em trobi faré una cosa o una altra. És cert que quan ens posem un dorsal o "pitrall" som diferents, i canviem, però no sortiré a fer cap marca ni res per l'estil. Potser a ritme de marató, o una mica més, o una mica menys. No m'importa en absolut.
Sabeu què? Vull gaudir d'un diumenge de cursa sense pressions i m'ho vull passar bé. Res més (ni menys).

No hay comentarios:

Publicar un comentario